• Fine Art klasės giclée spaudinius
Atspaudus ant drobės
Menininkų darbų atspaudus
Meno kūrinių reprodukcijas
Fine Art spalvotas fotografijas
Fine Art juodai baltas fotografijas
Išskirtinius meninius foto atvirukus
• Didesnio formato fotografijas
ĮSPĖJIMAS: Teikiamos tik aukštos kokybės spaudos ir paruošimo šiai spaudai paslaugos. Atspaudai gali būti užklijuoti ant putų plokštės (ar kitos medžiagos) eksponavimui. Dėl profesionalaus drobės užtraukimo ant porėmio ir įrėminimo reikės kreiptis į rėminimo centrą ar galeriją.
STRAIPSNIAI ŠIAME TINKLAPYJE:
• Spalvų erdvės ir fotospauda
• Ką reikia žinoti apie monitorių kalibravimą
Fotospauda
Giclée Fine Art (meninė) fotospauda
Archyvinės dėžutės atspaudams saugoti
Fotografijos
Fotospauda ant specialių medžiagų
Fotospauda ant popieriaus
Atspaudų užklijavimas
- Nuo 2023 m. sausio 1 d. Hahnemühle vėl padidino savo popierių kainas, tad atitinkamai padidėjo ir spaudos kainos ant visų šių popierių.
- Teikiamos spaudos, paruošimo spaudai ir minimalios papildomos paslaugos. Dėl profesionalaus drobės užtraukimo ant porėmio arba profesionalaus įrėminimo reikės kreiptis į rėminimo centrą ar galeriją. Jeigu nežinote kur, galėsiu rekomenduoti.
- SVARBUS
ĮSPĖJIMAS! Paskutinės PhotoShop CC versijos nebeįterpia automatiškai į
išsaugojamus TIF ar JPG failus spalvinės erdvės profilio. Todėl dabar
nuolat gaunu failus be įterptų spalvinių profilių. Be įterptų spalvinės erdvės profilių
failuose kalbėti apie tikslų spalvų atkartojimą spaudoje nėra prasmės,
nes aš tokiais atvejais turiu tapti orakulu ir atspėti, kas ir kaip
buvo daroma užsakovo kompiuteryje. Todėl rekomenduoju pasitikrinti ir
nustatyti Adobe PhotoShop CC parametrus taip, kad programa, saugodama
failus, automatiškai į juos įterptų saugojamo darbo spalvinės erdvės
profilį. Arba saugant darbą spaudai daryti Save As... ir tame lange
kiekvieną kartą pažymėti varnelę ties ICC Profile ar Color Profile
(Color Space). Taip pat svarbu nepamiršti pasitikrinti po kiekvieno
Adobe PhotoShop CC atnaujinimo, ar nustatyti parametrai įrašyti ICC
profilius į failus nenusimušė!
- SVARBUS
ĮSPĖJIMAS! Primygtinai rekomenduoju nenaudoti vaizdų apdorojimo programose juodos spalvos darbastalių!
Nors šiuolaikinėse programose (net naujose Adobe PhotoShop versijose),
tai madinga, bet šis sprendimas absurdiškas profesionaliąja prasme.
Juodas darbastalis „išryškina“ fotografijas, vizualiai jos atrodo
esančios šviesesnėmis nei yra iš tiesų. Todėl ir spaudoje jos gaunamos
tamsesnės, nei atrodo juodame darbastalyje. Norint to išvengti, visoms
naudojamoms programoms reikia „grąžinti“ senųjų Adobe PhotoShop versijų
profesionalius ekrano nustatymus – darbastaliui būtina priskirti
neutralią pilką spalvą, orientuojantis į R128G128B128, meniu gali būti
šviesesni.
- Pabandymui gauta nedidelė siunta populiariojo Hahnemühle Photo Rag 308
g popieriaus, specialiai paruošto meno darbų ar fotografijų
spausdinimui – Hahnemühle Deckle Edge. Tai A3+ (329×483 mm) formato
popierius (galimas ir A2 formatas) lapais, kurio visi 4 kraštai
nuplėšti rankiniu būdu. Tokie nelygūs plėštiniai popieriaus kraštai
vadinami Deckle Edge ir nuo senų laikų naudojami ir vertinami menininkų darbo efektui sustiprinti.
- Nuo 2015 m. sausio 1 d. paleista nauja atspaudų užklijavimo ant KAPA
putų plokštės ar
kitokios kietos medžiagos įranga. Klijavimui (ar laminavimui)
naudojamas
profesionalus karšto vakuumo presas, leidžiantis pasiekti maksimalią
užklijavimo ir laminavimo kokybę. Geresnę nei su dažniausiai tam
naudojamais būgniniais šalto ar karšto tipo laminatoriais (šie iš esmės
yra skirti pigios reklaminės produkcijos rinkai). Užklijuotų darbų
apipjovimui
naudojama profesionali tiksli pjaustyklė, pjaunanti itin lygius kraštus
(to neįmanoma pasiekti pjaunant rankiniu būdu pjovikliu (skalpeliu ar
panašiu įrankiu)).
- SVARBUS
ĮSPĖJIMAS! Jei atspaudai skirti pardavimui, prestižinėms dovanoms,
ilgalaikiam eksponavimui ir pan., primygtinai rekomenduoju rėminant
naudoti tik specialiai rėminimui skirtas kokybiškas medžiagas,
pageidautina berūgštes. Įsitikinkite, kad rėmintojas nepadarys
"chaltūros". Pastaruoju metu buvo pranešta apie kelis incidentus su
populiariausiais Hahnemühle popieriais Photo Rag 308 g ir German
Etching 310 g dėl nekokybiškų rėminimo medžiagų. Spėjama, kad pirmuoju
atveju dėl stipriai rūgštaus passporto panaudojimo rėminant pagelto popierius, buvęs po passportu (popierius ne po passportu
nepakito). Antruoju atveju rėminant buvo panaudota nekokybiška
klijavimo juostelė atspaudo pritvirtinimui. Tose vietose, kur juostelė
buvo užklijuota antroje atspaudo pusėje po atspausdintomis vietomis,
dėl nežinomų medžiagų migracijos iš juostelės į popierių įvyko cheminė
reakcija su Canon pigmentais ant popieriaus, dėl ko tos sureagavusios
vietos stipriai pagelto. Įdomu, kad pats popierius nepakito, reakcija
įvyko būtent su pigmentais, esančiais ant popieriaus.
- Atspaudus ant storo Fine Art
popieriaus nerekomenduojama vynioti į ruloną (pavyzdžiui, siunčiant į
užsienį), popierius gali „lūžti“ per briauną vyniojant. Juos geriau
siųsti plokščius, įpakavus tarp dviejų lengvų nelanksčių plokščių. Nuo
šiol kartu su atspaudais galima bus užsisakyti ir atitinkamo formato
plokščių tinkamam atspaudų supakavimui.
- Jau galima įsigyti archyvinių dėžučių meno
kūriniams, Fine Art portfolio rinkiniams ilgam laikui saugoti. Atspaudų
saugojimas tam nepritaikytoje pakuotėje nerekomenduojamas. Juos ilgai
saugant tokiose pakuotėse (kurios dažniausiai būna rūgštinės terpės),
rūgštys pamažu migruoja iš dežutės į atspaudus. Dėl to gali pagelsti
atspaudo popierius arba pakisti pigmentų spalvos.
- Skaitmeninė fotospauda užtikrina visišką spalvų kontrolę ir leidžia atspausti tai, kas yra matoma kalibruoto monitoriaus ekrane. Tam, kad būtų išnaudotos technologijos galimybės, rekomenduoju failus spaudai ruošti AdobeRGB, Kodak ProPhoto arba kitoje plačioje RGB spalvų erdvėje. Standartinis sRGB taip pat tinka, bet nepavyks pasiekti to rezultato, kurį gautume iš plačių spalvų erdvių failų.
- SPECIALUS ĮSPĖJIMAS DĖL PDF FAILŲ!
Pateikiant spaudai PDF failus (nors rekomenduotina TIF arba JPG),
reikia įsitikinti, kad į juos įterpti spalvų erdvių profiliai! Dažnai
generuojant PDF, šie profiliai į juos neįrašomi.
Atidarius tokius PDF su Adobe Acrobat, failams automatiškai
priskiriamos spalvų erdvės, kurios nurodytos Acrobat nustatymuose. Jei
profiliai Acrobat ir Jūsų programose yra skirtingi, spalvos spaudoje
daugiau ar mažiau bus iškraipytos.
Tam, kad gautume nuspėjamas spalvas, Acrobat'e turiu iš anksto nustatyti
Jūsų naudotus profilius, o jei jie neįterpti, negaliu atspėti, ką
naudojote. Generuojant PDF ar saugant į PDF rekomenduotina naudoti PDF/X-1a arba PDF/X-3 formatą.
- Specialus įspėjimas MAC kompiuterių naudotojams! Iš patirties dirbant su failais, pateiktais vartotojų, naudojančių įvairių tipų MAC kompiuterius: dauguma failų yra per tamsūs ir šešėliuose nėra pakankamai detalių. To priežastis yra tame, kad specialiai nesukalibruoti MAC kompiuteriai dažniausiai šviečia per ryškiai (arba naudoja ne gama 2.2) ir tikrovėje per tamsus vaizdas faile tokiuose ekranuose atrodo šviesiau, o detalės šešėliuose išryškintos. Todėl MAC naudotojams rekomenduoju įsitikinti, kad jų ekranai yra tinkamai sukalibruoti, jei norima išvengti siurprizų spaudoje.
- Specialus įspėjimas dėl standartinių RC foto popierių!
Šie foto popieriai yra to paties tipo ir labai panašūs į tuos, kurie
naudojami masinės gamybos foto laboratorijose (taip vadinamuose fotolabuose).
Į visus juos gaminant pridedama dideli kiekiai įvairių optinių
baliklių (dažniausiai reaguojančių į ultravioletinius (UV) spindulius),
todėl vizualiai jie yra labai balti (tai yra, tokių popierių
baltas taškas yra gerokai pasislinkęs į mėlyną pusę, faktiškai jie yra
melsvi). Dėl tokio išbalinimo daugumoje atspaudų gaunamas didesnis
vizualinis kontrastas, kas sukuria geresnio atspaudo iliuziją. Tačiau
dėl melsvo balto taško visos spalvos pasislenka į „šaltumą“, atspaudai
gaunami šaltesni nei yra skaitmeniniame faile. Ypatingai tas jaučiasi
šviesiuose tonuose, o šviesiai melsvos (ir pilkšvos) spalvos gerokai
sustiprėja.
Kita
vertus, įrėminus tokius balintus RC foto popierius po stiklu (kuris
dažniausiai nepraleidžia UV spindulių) šis balinamasis UV spindulių
efektas dingsta ir atspaudo vaizdas gali pasikeisti nenuspėjamai. Todėl jei yra svarbus spalvų tikslumas atspauduose, patartina rinktis
Fine Art tipo popierius be optinių baliklių arba popierius su minimaliais baliklių kiekiais.
- Ant visų žemiau pateiktų medžiagų galima spausdinti fotokokybės atspaudus giclée technologija. Žinoma, geriausi rezultatai gaunami ant kokybiško BARYTA klasės fotopopieriaus ir ant taip vadinamo Fine Art popieriaus, skirto meninėms Fine Art fotografijoms, meno kūrinių reprodukcijoms ir rėminimui skirtiems spaudams. Tačiau ir ant kitų medžiagų atspaudai, atspausti specializuotu Fine Art'ui ir fotografijoms spausti skirtu profesionaliu spausdintuvu yra geresni už atspaudus, daromus universalios paskirties spausdintuvais (pavyzdžiui, Canon iPF8300S ar HP Z6200), ir nepalyginamai geresni nei spaudžiant mažiau kainuojančia eko-solventine spauda.
- Darbus rėminimui galima spausti arba ant pusiau blizgaus (semi gloss, semi matt, lustre) ar satininio (satin) fotopopieriaus, arba ant Fine Art klasės popieriaus (pastarasis gali būti klasikinis matinis arba blizgus). BARYTA Fine Art
fotopopierių paviršius ir pati išvaizda visiškai panašūs į seniau
klasikine technologija gamintų fotopopierių paviršių, antroji tokio
popieriaus pusė (kaip ir Fine Art popierių), skirtingai nuo „plastmasinių“ paprastų fotopopierių,
yra natūralus popierius. Dėl gaunamo atspauduose ypatingai žemo juodo
taško lygio (Lmin siekia iki 2,5) BARYTA
popieriai idealiai tinka juodai baltų fotografijų spaudai.
- Jei
fotospaudas skirtas paprastam ekonominiam rėminimui, galima rinktis
plonesnį bei
pigesnį 170–200 g foto popierių, tačiau būtina įvertinti tai, kad gali
tekti fotografiją klijuoti ant pagrindo. Užklijavimas
pabrangins rėminimo kainą, todėl
patartina sužinoti ją iš anksto. Spausdinimui
parinkus brangesnį storą 250–300 g svorio popierių atspaudo dažniausiai
nebūtina klijuoti ant pagrindo: net gana didelio formato atspaudai
ant tokio popieriaus, įrėminti po stiklu, neišlinksta.
- Jei fotografija skirta albumui, geriau rinktis storesnį fotopopierių (sunkesnį nei 200 g). Kitai produkcijai (pavyzdžiui, diplomams, atvirutėms, fotoįdėklams į CD/DVD dėžes ir pan.) foto popieriaus storis gali būti įvairus.
- Fine Art klasės popieriai lieka nepakitę (nepageltę, neparudavę, nesubyrėję ir pan.) labai ilgai (net iki kelių amžių). Fotopopieriai dėl naudojamų jų gamyboje baliklių ir rūgštinių medžiagų laikui bėgant kis (gelsvės, bluks, ruduos ir pan.). Tai vyksta su visais fotopopieriais – ir skirtais spausdinti rašalu, ir naudojamais fotocentruose įprastų fotografijų gamybai. Tačiau paprastai kokybiški Fine Art popieriai yra brangesni už fotopopierius. Tad renkantis ant ko spausdinti, geriausia įvertinti būsimą liekamąją atspaudo vertę – jei tai spaudas, kuris bus reikalingas artimiausius kelis metus, galima spausti ant fotopopieriaus, jei ilgam – reikia rinktis Fine Art klasės popierių.
- Drobės taip pat būna kelių tipų – standartinės ir archyvinės
kokybės. Normalūs drobių gamintojai paprastai tai nurodo gaminamų
drobių specifikacijose. Drobės solventinei spaudai dažniausiai neatitinka
archyvinės kokybės reikalavimų.
- Fotografijų, atspaustų ant
kokybiško fotopopieriaus, spalvinė erdvė yra daug didesnė nei jas
gaminant tradicine fotografijų gamybos
technologija fotocentruose. Tai gali nebūti tiesa foto laboratorijoms, naudojančioms taip vadinamą sausąjį fotografijų spaudos procesą (dry minilab). Fotografijų dydžiai praktiškai neribojami (iki 3 m ilgio).
- Spaudžiant
ant drobės būtina įvertinti tai, kad užtempimui ant
porėmio reikia palikti apie 5 cm drobės iš visų vaizdo pusių.
Pavyzdžiui,
jei paveikslas yra 50×50 cm, drobė turi būti bent jau 60×60 cm.
Lietuvoje užtraukimui dažniausiai naudojami pigūs ekonominės klasės 2
cm storio porėmiai, todėl kartais pakanka ir 4 cm užlaidų. Tačiau tokią
drobę neužtrauksite ant profesionalių 36 ir 48 mm storio porėmių galeriniu tempimu.
- Atspaudą ant drobės būtina dengti apsauginiu laku, jei drobė bus rėminama gallery-wrap arba museum-wrap būdais.
To nepadarius yra didelė tikimybė, kad pigmento sluoksnis bus pažeistas
rėminant vėliau. Be to, toks padengimas Hahnemühle Protective Spray
purškiamu laku apsaugo atspaudą ant drobės nuo drėgmės,
pirštų atspaudų ir ultravioletinių spindulių poveikio, todėl dvigubai
padidėja pigmento blukimo atsparumas (testų duomenimis atspaustas ant
drobės vaizdas ir padengtas apsauginiu laku turėtų likti nepakitęs iki
100 metų). Dėl šio būtino lakavimo atspaudų ant drobės kainos išauga. Daugiau informacijos apie spaudą ant drobės galima rasti šiame straipsnyje.
- Skaitmeninio spausdinimo rašalais technologija turi vieną ypatumą: atspaudas turi gerai išdžiūti kol visiškai stabilizuosis jo spalvos. Minimalus džiūvimo laikotarpis iki rėminimo yra bent 4 val., rekomenduotinas – bent jau 12 val. Galutinai atspaudas išdžiūna per 24 val., tačiau spalvos dar šiek tiek pakinta ir vėliau (tiesa, šiuos pokyčius galima išmatuoti tik tikslia spalvų matavimo technika, plika akimi tas nesimato). Tai būtina įvertinti iš anksto, jei atspaudo reikia konkrečiam laikui. Retais atvejais pigmento nešiklis iš popieriaus gali garuoti net 7–10 dienų ir kartais galimi atvejai, kai įrėminus ne visiškai išdžiūvusį atspaudą ant stiklo rėme pasirodo nedidelis drėgmės kondensatas.
- Visos
žemiau išvardintos medžiagos yra sandėlyje, tačiau turimi rulonai
yra įvairaus pločio. Gali būti, kad kai kuriems užsakymams teks
atvežti didesnio formato ruloną, todėl gali tekti laukti mėnesį ir
daugiau, kol tiekėjai pristatys medžiagas. Iki A2 formato problemų
neturėtų kilti, dėl A0 spaudos ant tam tikrų Fine Art popierių reikėtų derinti labai iš anksto. Išimtis – drobė, kurios dažniausiai turiu visų formatų.
- Siūlomą
Canon, Epson, FujiFilm, Harman, Harman by Hahnemühle, Hahnemühle, Ilford, Intelicoat, Museo ir Kodak medią galima pamatyti medžiagų
pavyzdžių paletėse (o taip pat ir atspausdintus pavyzdžius ant visų
turimų medžiagų) čia ofise. Profesionalūs
dailininkai ir fotografai kartu su pirmu užsakymu gali nemokamai gauti
pavyzdžius medžiagų, turimų tuo metu sandėlyje.
Giclée Fine Art fotospauda
Šiai medios kategorijai priklauso drobės (canvas), įvairus meninis (Fine Art paper), BARYTA ir kitoks specialus popierius giclée fotospaudai. Išskirtiniai popierių požymiai – natūralūs, be lignino, rūgštinių medžiagų, ypatingai kokybiški ir brangūs. Kai kurie gaminami su nedideliais kiekiais optinių baliklių. Tokie popieriai (ir dalinai – drobės, priklauso nuo drobės rūšies) yra archyvinės kokybės, tai yra, pats popierius ir atspaudai ant jo išlieka nepakitę labai ilgai (iki 100 ir daugiau metų). Daugiau apie giclèe spaudą galima perskaityti šiame straipsnyje.
Žemiau lentelėse pateikiamos 1 m2 atspaudo kainos ant šių medijų (EURO). Drobės kainos nurodytos su nulakavimu.
Fibre base tipo fotografijų popieriai (su BARYTA sluoksniu) |
1 m2 kaina be PVM |
1 m2 kaina su PVM |
FUJIFILM Fine Art Museum BARYTE Paper, 300 g The digital alternatyve for fibre based silver halide prints. A 300 g fibre paper that has a similar look to traditional baryte type papers. It gives stunning results for black and white or sepia toned images thanks to its high D-max. |
68,00 |
82,28 Likutis |
HAHNEMÜHLE FineArt Baryta Satin, 300 g FineArt Baryta Satin is a 100% a-cellulose baryta paper with a white, satin-gloss surface. The amount of barium sulphate in the coating in conjunction with a microporous ink-receiving layer provides exceptional image results with large colour space and intensive colouring. FineArt Baryta Satin enables extremely deep blacks (Dmax), excellent image sharpness and is perfect for black-and-white photography. Applications: Photographic and fine art reproduction complying with highest archival standards, digital art, black & white and colour photography, limited edition prints, presentation prints for display purposes and exhibitions, albums, greeting cards etc. |
76,00 |
91,96 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Baryta, 315 g Photo Rag® Baryta combines the virtues of a luxury cotton paper and a traditional baryta board. The very fine surface texture with the baryta gloss endows portraits with a particularly expressive character. |
85,00
|
102,85 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Metallic, 340 g (Pirmasis
rinkoje METALLIC tipo Fine Art popierius! Atspaudas žvilga metaliniu
žvilgesiu lyg būtų atspaustas ant metalo. Likusi standartinė Photo Rag
popieriaus paviršiaus faktūra.) Photo Rag® Metallic – a natural white, 100% cotton paper – guarantees archival standards. With its premium high-gloss baryta inkjet coating and a silvery shimmering metallic effect Photo Rag® Metallic meets the highest industry standards regarding density, colour gamut, colour graduation and image sharpness while preserving the special touch and feel of genuine art paper. Applications: Photographic and fine art reproduction complying with highest archival standards, digital art, black & white and colour photography, limited edition prints, presentation prints for display purposes and exhibitions, albums, greeting cards etc. |
90,00 | 108,90 |
HARMAN Matt FB Mp, 310 g HARMAN PHOTO Professional Inkjet Matt FB Mp Paper is a premium quality, acid free microporous paper on a true photographic fibre base. It is designed to produce instant dry high quality images on a wide range of photo-dedicated inkjet printers, using pigment inks. Uniquely the paper incorporates a layer below the ink-receiving layer called Baryta. Baryta is a special coating that is traditionally applied to fibre photographic paper base prior to coating with the emulsion layers. Baryta coated fibre papers have a unique look and feel which have become the standard for fine art photographers worldwide over the course of more than a century. KEY FEATURES: • Wide tonal range and deep blacks • Enhanced shadow and highlight detail • Fibre base inkjet media with new anti-curl technology • Real photo fibre base look and feel • Excellent archival qualities |
54,00 |
65,34
|
HARMAN Matt FB Mp Warmtone, 310 g HARMAN PHOTO Professional Inkjet Matt WARMTONE FB Mp Paper is a premium quality, acid free microporous paper on a true photographic fibre base. The base for this product is specially chosen to give creamy whites and velvety blacks and makes it the professional choice for inkjet black and white photography and portraiture. It is designed to produce instant dry high quality images on a wide range of photo-dedicated inkjet printers, using pigment inks. Uniquely the paper incorporates a layer below the ink-receiving layer called Baryta. Baryta is a special coating that is traditionally applied to fibre photographic paper base prior to coating with the emulsion layers. Baryta coated fibre papers have a unique look and feel which have become the standard for fine art photographers worldwide over the course of more than a century. The paper is also acid free, and does not contain Optical Brightening Agents, making it museum grade standard. KEY FEATURES: • Wide tonal range and deep blacks • Enhanced shadow and highlight detail • Fibre base inkjet media with new anti-curl technology • Real photo fibre base look and feel • Acid free with excellent archival qualities |
54,00
|
65,34
|
HARMAN by Hahnemühle Gloss Baryta, 320 g A true Baryta paper which has been refined for the requirements of the Fine Art inkjet print. Its multi-layer coating makes for a particularly smooth and glossy surface. Key Features: • Baryta based inkjet media • Wide tonal range and deep blacks • Instant dry • Water-resistant • Excellent archival qualities (Acid free, buffered to protect against environmental influence) |
54,00 |
65,34
|
HARMAN by Hahnemühle Gloss Baryta Warmtone, 320 g Structured like Gloss Baryta but with a warmer tone. Key Features: • Baryta based inkjet media • Wide tonal range and deep blacks • Instant dry • Water-resistant • Excellent archival qualities (Acid free, buffered to protect against environmental influence) |
54,00 |
65,34
|
ILFORD Galerie Gold Fibre Silk, 310 g ILFORD GALERIE GOLD FIBRE SILK has a baryta (barium sulphate) coated layer that is traditionally applied to fibre photographic paper base underneath the silver halide emulsion layers. This baryta layer, which is beneath the ink receiving layer, offers enhanced definition, extended tonal range, and excellent archival properties, all of which are important to the demanding professional digital photographer and printer today. Coated fibre papers have a unique look and feel, which has become a standard among art photographers worldwide over the course of more than a century. FEATURES: Traditional Photo fibre base • Look and feel of traditional baryta photo paper • High quality black and white and colour images. |
59,00 | 71,39 |
ILFORD Galerie Prestige Gold Mono Silk, 270g ILFORD GALERIE Prestige Gold Mono Silk is a true black and white media for inkjet printers allowing photographers specialising in monochrome photography to achieve stunning images reminiscent of darkroom prints. FEATURES: • Dedicated black and white product • Reminiscent of darkroom prints • Seamless transition between shadows and highlights • High Dmax and low Dmin |
56,00 | 67,76 |
Pavyzdys. Standartinių dydžių Fine Art giclée spaudos bazinės kainos (EURO su PVM) ant turimo sandėlyje fibre base popieriaus, be galimų nuolaidų:
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
A5 |
|
Fibre base tipo popieriai, panašūs į šlapio proceso tradicinius popierius | ||||||
FUJIFILM Fine Art Museum BARYTE Paper, 300 g (pusiau blizgus šaltas) |
– |
– |
20,52 | 10,26 | 5,13 | 2,57 |
HAHNEMÜHLE FineArt Baryta Satin, 300 g |
– |
45,92 | 22,96 |
11,48 |
5,74 | 2,87 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Baryta, 315 g |
102,56 |
51,28 |
25,64 |
12,82 |
6,41 |
3,21 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Metallic, 340 g | – |
54,32 | 27,16 | 13,58 | 6,79 | 3,40 |
HARMAN Matt FB Mp, 310 g (matinis šaltas) |
– |
– |
16,32 |
8,16 |
4,08 | 2,04 |
HARMAN Matt FB Mp Warmtone, 310 g (matinis šiltas) |
– |
– |
16,32
|
8,16
|
4,08
|
2,04 |
HARMAN by Hahnemühle Gloss Baryta, 320 g (blizgus šaltas) | – |
32,64 | 16,32 |
8,16
|
4,08 | 2,04 |
HARMAN by Hahnemühle Gloss Baryta Warmtone, 320 g (blizgus šiltas) | – |
32,64 | 16,32 |
8,16
|
4,08 | 2,04 |
ILFORD Galerie Gold Fibre Silk, 310 g (šilkinis šiltas) |
– |
35,60 |
17,80 |
8,90 |
4,45 |
2,23 |
ILFORD Galerie Prestige Gold Mono Silk, 270 g (šilkinis šiltas) | – |
– |
16,92 |
8,46 |
4,23 |
2,12 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Fine Art tipo blizgūs popieriai | 1 m2 kaina be PVM | 1 m2 kaina su PVM |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Pearl, 320 g Photo rag® Pearl has a smooth, uniform surface texture with a unique pearl coating. It is especially suitable for photography and art reproduction with warm gray and color tones. |
84,00 |
101,64 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Satin, 310 g The popular Photo Rag® is also available with an innovative satin coating. The result is a unique white quality that enables novel, creative inkjet applications. Photo Rag® Satin lends FineArt reproductions and photographs a satiny sheen and is ideal where a slight surface variation is desired. The unprinted areas remain matt in this quality. This paper is also extremely age resistant and complies with the highest lifespan requirements. | 82,00 | 99,22 |
HARMAN by Hahnemühle Gloss Art Fibre Warmtone, 300 g The warm white-tone and fine gloss give a distinctive look to images printed on this Art Fibre paper. Product Description: 100% alpha-cellulose, warmtone, glossy. This paper with a warm white-tone is made of pure pulp and features a distinctive texture with fine gloss finish. Key Features: • Alpha-cellulose based inkjet media • Wide tonal range and deep blacks • Instant dry • Water-resistant • Excellent archival qualities (Acid free, buffered to protect against environmental influence) |
60,00 | 72,60 Likutis |
MUSEO® Silver Rag™, 300 g When reaching for the highest level of photographic artistry, Museo® Silver Rag™ paper enables you to print and preserve your work in an optimal way. Using Museo® Silver Rag™, fine art and gallery prints from celebrated image makers show extraordinary depth and detail along with the semi-gloss finish of traditional fiber-based photo paper. Two hundred years of American craftsmanship, a first-of-its-kind coating, and a 100% cotton furnish enable Museo® Silver Rag™ to meet archival standards while creating a new category of digital printing paper. Optimized for pigmented inks, Museo® Silver Rag™ brings out the best in B&W and color images, and delivers high Dmax and superior tonal range. These performance elements – combined with the finish and hand of fine art paper – meet the long-standing desire of the world’s top printers and photographers. Applications: • fine art photographic printing • black and white photography • gallery exhibitions • color photos • limited edition prints • portraits • sepia prints |
59,00 | 71,39 Likutis |
Pavyzdys. Standartinių dydžių Fine Art giclée spaudos bazinės kainos (EURO su PVM) ant turimo sandėlyje blizgaus Fine Art popieriaus, be galimų nuolaidų:
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
A5 |
|
BLIZGUS Fine Art klasės medvilninis (RAG) arba celiuliozės popierius | ||||||
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Pearl 320g |
– |
50,72 |
25,36 |
12,68 | 6,34 |
3,17 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Satin 310g | 99,04 |
49,52 |
24,76
|
12,38 | 6,19 | 3,10 |
HARMAN by Hahnemühle Gloss Art Fibre Warmtone, 300 g | – |
– |
18,12 |
9,06 |
4,53 |
2,27 |
MUSEO® Silver Rag™, 300g | – |
35,60 |
17,80 |
8,90 |
4,45 |
2,23 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Fine Art tipo matiniai popieriai |
1 m2 kaina be PVM | 1 m2 kaina su PVM |
CANON Premium Art Paper Embossed, 225 g Description: This Fine Art Inkjet Paper combines the traditional properties of artistic papers with those of inkjet materials. Ideally used to produce high-quality prints for the best possible reproduction of artistic creations. The coating on this product has been developed to accommodate dye and pigmented inks with the largest possible colour range. The use of top quality raw materials together with a coating that is invisible to the naked eye ensures optimal non-aging and non-fading properties of the material. Features: High opacity, fast drying time, brilliant colour & image contrast, smear resistant. Applications: Posters, calendars & brochures, Original art prints, Reproduction prints, Communication designs, Menus & table decorations, Special exhibitions |
49,00 |
59,29 Likutis |
CANON Premium Art Paper Smooth, 225 g Description: This Fine Art Inkjet Paper combines the traditional properties of artistic papers with those of inkjet materials. Ideally used to produce high-quality prints for the best possible reproduction of artistic creations. The coating on this product has been developed to accommodate pigmented inks with the largest possible colour range. The use of top quality raw materials together with a coating that is invisible to the naked eye ensures optimal non-aging and non-fading properties of the material. Features: High opacity, fast drying time, brilliant colour & image contrast, smear resistant. Applications: Posters, calendars & brochures, Original art prints, Reproduction prints, Communication designs, Menus & table decorations, Special exhibitions |
49,00 | 59,29 Likutis |
Somerset® Velvet for EPSON, 255 g Product Information: Somerset has always been the first paper choice among serious artists and printmakers. Ever since the 1700s and the days of handmade paper, Somerset has enjoyed a reputation for quality that has continued to grow through the years. Now Epson brings you this old world paper, with an ink jet coating, to meet the quality requirements of the most demanding printmaker. Somerset Velvet for Epson is a 100% cotton, acid-free paper that delivers long-lasting prints. Features/Benefits: Acid free to preserve fine art and photos; 100% cotton rag for long term durability; Radiant white surface for vivid color reproduction; Rich black images for prints with exceptional contrast; Velvet surface for rich details and accurate reproduction; 255 g/m2 basis weight on rolls for versatility; Dries instantly for easy handling. |
63,00 | 76,23 Likutis |
HAHNEMÜHLE Photo Matt Fibre, 200 g Hahnemühle Photo Matt Fibre 200 is a matt coated smooth InkJet paper with a warmtone paper shade, good opacity, a fine smooth surface, good rigidity and a consistent flatness. Applications: Photography, Portrait, Posters, Signage. Exhibitions with a short duration. |
52,00 |
62,92 |
HAHNEMÜHLE Agave, 290 g | 79,00 |
95,59 Klausti |
HAHNEMÜHLE Hemp, 290 g | 79,00 | 95,59 Klausti |
HAHNEMÜHLE German Etching, 310 g The heavy-weight etching board German Etching has a matt, velvety surface and the attractive warm white shade of a traditional artist’s board. This genuine mould-made paper is ideal for sophisticated original prints. This archive grade paper is one of the most popular media worldwide for art reproductions. Product Description: 310 gsm mould-made, acid free etching paper, with the smoothest surface in the ArtLine range making it ideal for images which are highly detailed and photographic imagery. The name suggests a surface similar to an etching paper which will also reproduce traditional prints excellently. Applications and Characteristics: The printed side of this paper has been specially coated for excellent image sharpness and optimum colour graduation. The coating also offers a very high level of water resistance. Common applications include: Fine art reproduction, business cards, greetings cards, post cards, menu and Novelty applications, certificates and presentation prints for display purposes. |
74,00 |
89,54 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag®, 188 g Product Description: A smooth bright white 100% rag based paper specifically designed to meet the need of photographers or artists using digital photographic output. Applications and Characteristics: The coated side of this paper provides excellent image sharpness and optimum colour graduation. The coating also offers a very high level of water resistance. Common applications include: Photographic and fine art reproduction, business cards, greeting cards, certificates and bookmaking. It is also ideal for computer generated artwork. |
68,00
|
82,28
|
HAHNEMÜHLE Photo Rag®, 308 g This high quality inkjet paper is extremely age resistant. The smooth surface structure can be used for a variety of applications. This quality is ideal for archival printing of black and white or colour photographs and also art reproductions. This product is one of most popular papers and often considered to be the industry standard that photographers base professional output on. The white tone lies between natural and bright white. Product Description: A smooth bright white 100% rag based paper specifically designed to meet the need of photographers or artists using digital photographic output. The heavier 308 gsm paper provides the weight of an art paper with a smooth calendered surface, which picks up every detail captured in the photograph. Applications and Characteristics: The coated side of this paper provides excellent image sharpness and optimum colour graduation. The coating also offers a very high level of water resistance. Common applications include: Photographic and fine art reproduction, business cards, greeting cards, certificates and bookmaking. It is also ideal for computer generated artwork. |
80,00 |
96,80 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Deckle Edge, 308 g Torn deckle edges on 4 sides Photo Rag® 308 is now offered as a version with deckle edges on all four sides. These hand crafted sheets are available in DIN A3+ and DIN A2 sizes. Now these papers for the professional digital fine art printing also have the look and feel of a traditional artist paper with original deckle edges. PASTABA: standartinis A3+ lapo dydis yra 329×483 mm. Kaina nurodyta už atspaudą ant šio lapo. |
19,50 / A3+ lapas |
23,60 / A3+ lapas |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Ultra Smooth 305 g Photo Rag® Ultra Smooth – a white, 100% cotton paper with an ultra-smooth surface texture – guarantees archival standards. With its premium matt inkjet coating Photo Rag® Ultra Smooth meets the highest industry standards regarding density, colour gamut, colour graduation and image sharpness while preserving the special touch and feel of genuine art paper. Applications: Photographic and fine art reproduction complying with highest archival standards, digital art, black & white and colour photography, limited edition prints, presentation prints for display purposes and exhibitions, albums, greeting cards etc. |
80,00
|
96,80 |
HAHNEMÜHLE Rice Paper 100 g Product Description: Rice Paper - a white, 100% α-cellulose, laid finished paper – guarantees archival standards. With its premium matt inkjet coating Rice Paper meets the highest industry standards regarding density, colour gamut, colour graduation and image sharpness while preserving the special touch and feel of genuine art paper. Applications: Fine art reproductions of asian ink paintings (Sumi-e) complying with highest archival standards, digital art and fine art proofs. |
57,00
|
68,97
|
HAHNEMÜHLE William Turner, 310 g This genuine mould-made paper specially coated for inkjet printing is naturally age resistant and complies with the highest lifespan requirements. The material and the matt watercolour structure of the natural white paper correspond exactly to what artists have come to expect from our traditional artist‘s paper with regard to appearance and feel. This inkjet quality is ideal for reproductions of traditional artworks and also for special and striking photo reproductions or original photographic artwork with warm grey and optimum colour gradation. |
80,00 |
96,80 |
INTELICOAT Verona 285T by Magiclée® 285 g Verona 285T is a fine art paper made of 100% cotton linters and a traditional matte finish designed for longterm fade resistant reproductions. This bright, white fine art paper is acid-free and lignin-free which results in a high archival quality. Verona 285T is a mould-made, cold press, watercolor fine art paper specifically designed with a water resistant coating that is free of optical brightener. Digital giclee’ with superio color fidelity can be achieved with Verona 285T fine art paper. Market Applications: Art Reproductions, Original Art, Commercial Art, Photo Reproduction |
56,00 |
67,76
Likutis |
MUSEO® Portfolio RagTM 300 g Museo® Portfolio RagTM combines an extra smooth cotton base with advanced coating to bring you a paper that feels luxurious and provides world-class image quality. Use Museo® Portfolio RagTM for your museum exhibition and portfolio prints and when you need exceptional tonal range on a surface that will not detract from your photographic images. Crafted for professional use, the 100% cotton base is pH-neutral, acid free, and brightener free, which means your gallery-worthy images will retain their bold colors and tonal subtleness for generations. When you create prints using Museo® Portfolio RagTM and pigmented inks, you and your audiences will experience extraordinary visual and tactile quality. The paper’s substantial weight, distinctive hand, and captivating look affirm you make no compromises in the creative process. When your photographic images make a statement, the way you produce and present them should too. Stand out among your peers with a paper that meets the refined expectations of modern master photographers and printers. Select Museo® Portfolio RagTM for your best color and black and white photographic work. Applications: • fine art photo printing • portfolios • exhibition prints • portraits • black and white printing • sepia prints • art reproductions |
58,00
|
70,18 Likutis |
Pavyzdys. Standartinių dydžių Fine Art giclée spaudos bazinės kainos (EURO su PVM) ant turimo sandėlyje popieriaus, be galimų nuolaidų:
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
A5 |
|
MATINIS Fine Art klasės popierius | ||||||
CANON Premium Art Paper Embossed, 225 g | – |
– |
14,80 | 7,40 | 3,70 | 1,85 |
CANON Premium Art Paper Smooth, 225 g | – |
– |
14,80 | 7,40 | 3,70 | 1,85 |
Somerset® Velvet for EPSON, 255 g | – |
38,00 |
19,00 |
9,50 |
4,75 |
2,38 |
HAHNEMÜHLE Agave, 290 g | – |
47,68 |
23,84 |
11,92 |
5,96 |
2,98 |
HAHNEMÜHLE Hemp, 290 g | – |
47,68 | 23,84 |
11,92 |
5,96 |
2,98 |
HAHNEMÜHLE Photo Matt Fibre, 200g | 62,72 |
31,36 |
15,68 |
7,84 |
3,92 | 1,96 |
HAHNEMÜHLE German Etching, 310g | 89,28 | 44,64 |
22,32
|
11,16 | 5,58 | 2,79 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag®, 188 g | 82,08 |
41,04 |
20,52 |
10,26 |
5,13 |
2,57 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag®, 308 g | 96,64 | 48,32 |
24,16
|
12,08 | 6,04 | 3,02 |
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Deckle Edge, 308 g | 23,60 / A3+ lapas (329×483 mm) |
|||||
HAHNEMÜHLE Photo Rag® Ultra Smooth, 305 g | 96,64 | 48,32 | 24,16 | 12,08 | 6,04 | 3,02 |
HAHNEMÜHLE Rice Paper, 100 g | – |
34,40 | 17,20 | 8,60 | 4,30 | 2,15 |
HAHNEMÜHLE William Turner, 310 g | 96,64 |
48,32 |
24,16
|
12,08 | 6,04 | 3,02 |
INTELICOAT Verona 285T by Magiclée®, 285 g | – |
33,84 |
16,92 |
8,46 |
4,23 |
2,12 |
MUSEO® Portfolio RagTM 300 g | – |
35,04 |
17,52 |
8,76 |
4,38 |
2,19 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Specialios Fine Art drobės (kainos su drobės nulakavimu) |
1 m2 kaina be PVM | 1 m2 kaina su PVM |
EPSON PremierArt™ Water Resistant Canvas Satin, 350 g Poly/Cotton blend with unique texture for true artist look on a glossy surface. Suitable and stretchable for framing, this media is Water Resistant allowing an extreme durability making it as the highest resolution canvas. Whether the application is photographic portraiture or fine art reproduction, Premium Canvas Satin will satisfy even the most demanding professional by providing both the finest image quality as well as a vehicle for enhanced artistic creativity. Made from a durable blend of 65% Polyester and 35% Cotton, this unique heavyweight, quality canvas utilizes a tight 2-1 weave that is ideal for photographic and fine art reproductions. It offers a high resolution coating that is pliable enough to withstand stretching without sagging, and displays a subtle texture for a true artistic look and feel. Combined with incredible color reproduction, Premium Canvas Satin provides a high gloss finish, instant dry versatility, and water resistance to allow for all applications that require the highest image quality and an archival display life. |
92,00 |
111,32 Likutis |
HAHNEMÜHLE Cezanne Canvas, 430 g Cézanne Canvas – a natural white, 100 % cotton canvas – guarantees archival standards. With its premium matt inkjet coating Cézanne Canvas meets the highest industry standards regarding density, colour gamut, colour graduation and image sharpness. It is easy to stretch and can be varnished after printing. Applications: Photographic and fine art reproduction complying with highest archival standards, digital art, black & white and colour photography, limited edition prints and exhibitions. |
94,00 | 113,74 |
HAHNEMÜHLE Goya Canvas, 340 g Goya Canvas – a natural white, poly-cotton canvas – guarantees archival standards. With its premium satin inkjet coating Goya Canvas meets the highest industry standards regarding density, colour gamut, colour graduation and image sharpness. Applications: Photographic and fine art reproduction complying with highest archival standards, digital art, black & white and colour photography, limited edition prints, presentation prints for display purposes and exhibitions etc. |
111,00 | 134,31 |
HAHNEMÜHLE Daguerre Canvas, 400 g Product Description: Daguerre Canvas is a poly-cotton artists’ canvas featuring a fine surface texture, coated for premium inkjet printing. This bright white canvas offers maximum aging resistance. It guarantees an extremely large colour gamut and high colour density. Applications and Characteristics: Daguerre Canvas lends itself particularly well to portrait photography, digital art as well as art reproduction. |
99,00 |
119,79 |
INTELICOAT Torino 20S by Magiclée®, 364 g Magiclee® Torino 20S is a Satin finish, highly-textured, pH neutral (pH 7.0, acid free), artist stretch canvas designed for long-term, fade resistant fine art and photographic reproductions when imaged with pigment inks. The 100% cotton canvas has a specifically designed coating which delivers superior color gamut and resolution. Intended Environment: Indoor Market Applications: Photo, Portrait, Fine Art Reproductions, Museum Art, Photo Display, Maps |
88,00 | 106,48 Likutis |
INTELICOAT Torino 21G by Magiclée®, 341 g MAGICLEE® Torino 21G is a glossy 20 mil poly/cotton, heavy textured, artist stretch canvas. The new & improved Torino 21G is more pliable and easier to stretch and wrap. This canvas is ideal for portraits, fine art reproductions, museum art, heavy-duty indoor signage, photo displays, and maps. |
88,00
|
106,48
|
Pavyzdys. Standartinių dydžių Fine Art giclée spaudos bazinės kainos (EURO su PVM) ant turimos sandėlyje drobės, be galimų nuolaidų:
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
|
Fine Art DROBĖS (nulakuotos) |
|||||
EPSON Water Resistant Canvas Satin, 350 g (satininė drobė) | – |
– |
27,76 |
13,88 | 6,94 |
HAHNEMÜHLE Cézanne Canvas, 430 g (matinė drobė) | 113,44 |
56,72 |
28,36 |
14,18 | 7,09 |
HAHNEMÜHLE Goya Canvas, 340 g (satininė drobė) | – |
– |
33,52 |
16,76 |
8,38 |
HAHNEMÜHLE Daguerre Canvas, 400 g (matinė drobė) | 119,52 | 59,76 | 29,88 | 14,94 | 7,47 |
InteliCoat Torino 20S by Magiclée®, 364 g (satininė drobė) |
–
|
53,12
|
26,56
|
13,28
|
6,64 |
InteliCoat Torino 21G by Magiclée®, 341 g (blizgi drobė) |
106,24
|
53,12
|
26,56
|
13,28
|
6,64 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Archyvinės dėžutės atspaudams saugoti
Šios Hahnemühle dėžutės skirtos ilgalaikiam originalių meno kūrinių, atspaudų ir porfolio rinkinių saugojimui. Kartonas, iš kurio jos pagamintos, yra berūgštis ir nekintantis laikui bėgant (age resistant).
Net ilgai saugant atspaudus tokiose dėžutėse išvengiama darbų pažeidimo
rūgštimis. Paprastuose ne archyviniuose popieriuose (ir įvairiose
kitose medžiagose), kuriuose dažniausiai būna laikomi supakuoti
atspaudai ir meno kūriniai, yra daugiau ar mažiau rūgščių, kurios
laikui bėgant pamažu migruoja ir į archyvinius atspaudų popierius. Dėl
šios priežasties šie archyviniai popieriai ir drobės gali būti
pažeisti. Todėl jei yra svarbu, kad meno kūriniai ir Fine Art
atspaudai išliktų nepakitę labai ilgą laiką, juos rekomenduojama
pakuoti saugojimui tik į pakuotes, pagamintas iš berūgščių medžiagų.
Dėžutės yra keturių dydžių, čia nurodyta vidinės ertmės matmenys. Tai yra, į atitinkamas dėžutes turėtų tilpti popieriaus lapai iki lentelėje nurodytų dydžių, o popieriaus krūvelės aukštis – iki 35 mm. E-Wave ir B-Wave – standartai kartono gamybai.
Dėžučių aprašymas | 1 vnt. kaina su PVM |
Archive Box, E-Wave approx. 1,6 mm 310 x 225 x 35 mm (inside dimension) |
9,00
|
Archive Boxes, B-Wave approx. 3,0 mm 430 x 315 x 35 mm (inside dimension) |
16,00 |
Archive Boxes, B-Wave approx. 3,0 mm 493 x 340 x 35 mm (inside dimension) |
20,00 |
Archive Boxes, B-Wave approx. 3,0 mm 605 x 435 x 35 mm (inside dimension) |
29,00 |
Specifications: ● MicroWave (E-Wave) approx. 1,6 mm ● MicroWave (B-Wave) approx. 3,0 mm ● Outer Colour: dove grey – Inner colour and wave: natural white ● Acid free and age resistant according to DIN 6738, ISO 9706 and ISO 16245 Applications: Archive • Portfolio |
Fotografijos
Visiems mums žinomos fotografijos dabar dažniausiai spausdinamos ant jau tapusio įprastu RC (resine coated) foto popieriaus. Savo išvaizda ir savybėmis jie yra panašūs į foto popierius, naudojamus skaitmeninėse foto laboratorijose, tačiau leidžia gauti spalvingesnes fotografijas. Spaudžiant naudojama technologija, nebūtina apsiriboti maža sRGB spalvų erdve, tai yra, platesnė erdvė, pavyzdžiui, AdobeRGB, visada duos pastebimai geresnes fotografijas.
Foto popierius, sveriantis nuo 170 iki 200 g, tinka ekonominiam rėminimui ir panašiems tikslams (bet tokias fotografijas visada reikės klijuoti ant kartono, KAPA plokštės ar polistirolo). Apie 220 g foto popierių galima naudoti fotografijoms, kurios bus klijuojamos į foto albumus. Fotografijoms, kurios bus vartomos ir peržiūrimos ne albumuose, patartina naudoti tik storesnį nei 220 g foto popierių. Ekskliuzyvinėms fotografijų parodoms ir ypatingai aukštos kokybės meno kūrinių reprodukcijoms reikėtų rinktis Fine Art klasės popierius arba BARYTA popierius.
Žemiau lentelėje pateikiamos 1 m2 atspaudo kainos ant RC fotopopierių (EURO).
Standartinis RC foto popierius | 1 m2 kaina be PVM |
1 m2 kaina su PVM
|
FUJIFILM Photo Paper Satin, 270 g This instant-dry, satin photo base paper with Fujifilm Luminax® technology for high quality photographic prints. |
39,00 |
47,19
Likutis |
HARMAN Crystaljet Elite Gloss, 260 g HARMAN CRYSTALJET GLOSS RC Inkjet Paper is designed to produce quick drying, high quality photo images on popular photo-dedicated inkjet printers. The paper has a gloss finish, and enables high quality images with the appearance of real photographs. Prints have a good vibrancy, a broad tonal range and good shadow and highlight definition. Key Features: • Gloss finish • Paper weight 260 gsm • Quick drying surface • Photo quality images • Excellent results for both colour and black and white printing • Good surface scuff resistance to general handling • Water resistant |
38,00
|
45,98 |
HARMAN Crystaljet Elite Luster, 260 g HARMAN CRYSTALJET LUSTER RC Inkjet Paper is designed to produce quick drying, high quality photo images on popular photo-dedicated inkjet printers. The paper has a luster finish, and enables high quality images with the appearance of real photographs. Prints have a good vibrancy, a broad tonal range and good shadow and highlight definition. Key Features: • Luster finish • Paper weight 260 gsm • Quick drying surface • Photo quality images • Excellent results for both colour and black and white printing • Good surface scuff resistance to general handling • Water resistant |
38,00
|
45,98 |
HP Universal Instant-Dry Semi-Gloss Photo Paper, 190 g Overview: This low-cost, semi-gloss porous photo paper allows for robust handling of instant-dry, beautiful pigment ink images that can be laminated immediately, saving time and money. |
33,00 |
39,93 |
INTELICOAT Siena 250L by Magiclée®, 250 g Siena 250L are the latest next-generation resin coated photobase papers for high speed waterbased inkjet printer systems. The universal coating provides vibrant colors and instant dry times with pigment inks. This product will produce long-lasting stable ink jet image. Market applications: • Art and Photo Reproduction • Proofing • Signage • Posters • POP Displays |
38,00
|
45,98
|
SIHL Metallic Pearl High Gloss Photo Paper, 260 g (METALLIC tipo foto popierius! Atspaudas žvilga metaliniu žvilgesiu lyg būtų atspaustas ant metalo) MASTERCLASS Metallic Pearl High Gloss Photo Paper 290 lends your pictures a fascinating pearl shimmer, as well as a flawless gloss and unique depth. It is perfect for scenes or images with people, shining fabrics, metals, glass or jewellery. Advantages: • Due to effect pigments, a fascinating pearl shimmer is created, particularly effective with medium or light, pastel shades • Flawless gloss • Outstanding detail reproduction and perfect sharpness thanks to its excellent resolution capacity • Brilliant colours, extra fine shading distinctions and natural rendering of skin tones • Perfect grey balance • Ideal contrast thanks to high maximum density, deep rich blacks and a neutral colouring of the paper. In combination with the pearl shimmer, it gives a unique spatial impression. • Superior detail reproduction in highlight and shadow areas • Excellent B&W, as well as colour reproduction • Exceedingly good long-term stability • Completely odourless • Quick drying, wipeable and splash-resistant prints thanks to the micro porous coating • Superb processing characteristics |
48,00 |
58,08 |
TETENAL Photo Lustre Paper, 290 g Description: Tetenal Photo Lustre Paper 290 g with its special lustre surface is perfect for the rendering of photorealistic images and first-class portraits. Features: lustre surface, high weight, water resistant, fast drying. Applications: photorealistic images especially portraits. |
42,00 |
50,82 |
Pavyzdys. Standartinių dydžių fotografijų bazinės kainos (EURO su PVM) ant atitinkamos rūšies foto popieriaus (galimos nuolaidos, spaudžiant didesnį kiekį):
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
A5 |
A6 |
|
FUJIFILM Photo Paper Satin, 270 g |
– |
– |
11,76 | 5,88 |
2,94 |
1,47 |
0,74 |
HARMAN CrystalJet Elite Gloss, 260 g | – |
22,96 | 11,48 | 5,74 | 2,87 | 1,44 | 0,72 |
HARMAN CrystalJet Elite Luster, 260 g | 45,92 |
22,96 |
11,48
|
5,74
|
2,87
|
1,44
|
0,72
|
HP Universal Instant-Dry Semi-gloss Photo Paper, 190 g | 39,84 |
19,92 |
9,96 |
4,98 |
2,49 |
1,25 |
0,63 |
INTELICOAT Siena 250L, Lustre Paper, 250 g |
45,92 |
22,96 | 11,48 | 5,74 | 2,87 | 1,44 | 0,72 |
SIHL Metallic Pearl High Gloss Photo Paper, 260 g |
– |
28,96 |
14,48 |
7,24 |
3,62 |
1,81 |
0,91 |
TETENAL Photo Lustre Paper, 290 g | – |
– |
12,68 |
6,34 |
3,17 |
1,59 |
0,80 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Fotospauda ant specialių medžiagų
Šiai medios kategorijai priklauso limpantis vinilas, polipropilenas, tentai, peršviečiami ir neperšviečiami filmai, vėliavinis audinys, sintetiniai audiniai, sienų tapetavimo medžiagos ir kitokia media.
Žemiau lentelėje pateikiamos 1 m2 atspaudo kainos ant specialių medžiagų (EURO).Media | 1 m2 kaina be PVM | 1 m2 kaina su PVM |
CANON Adhesive Matt Stretch Vinyl, 0.09 mm This vinyl product has a water resistant coating that allows beautiful imaging for many indoor applications. This vinyl product features a re-positional adhesive layer and can be utilized where uneven surfaces need to be covered. And because it is a cast product, it can be stretched allowing it to follow every contour of the surface it is applied to. This media distinguishes itself from many other competitive products because of these stretching properties. Features: Smooth surface, Optimal drying, Water fastness, Easy handling, Optimal stretch, Durable Applications: Signs and displays, Decoration, Exhibitions |
44,00
|
53,24
(Likutis) |
HP Clear Film, 174 g An optically clear film providing excellent ink absorption, superior bleed control and bright vivid colors. Use for overlays, designs and transparent images. Can be laminated with commercially available pressure-sensitive films. |
38,00 |
45,98 |
INTELICOAT DMBL5, 0.1658 mm FRONTPRINT / BACKLIT POLYESTER FILM. MAGIC® DMBL5 is a 6.5 mil satin polyester, instant dry backlit film. The satin print surface allows for maximum ink density, vivid color and the highest image resolution. It is ideal for backlit applications both indoors and outdoors. DMBL5 is instant dry and water resistant. This is the next generation backlit film that offers excellent color and transmissive density with pigmented waterbased inks. |
44,00
|
53,24
|
INTELICOAT Novara CF, 0.138 mm Novara CF is a polyester clear gloss film with quick dry capabilities designed for aqueous pigment inks. Novara CF has the highest transmission black density in its class making it a perfect solution for film positives in silkscreen applications. It is also recommended for proofing overlay and graphic applications. Market Applications: • Proofing overlay and graphic applications • Film positives in silkscreen applications |
43,00
|
52,03 |
Pavyzdys. Standartinių dydžių spaudinio bazinės kainos (EURO su PVM) ant atitinkamos rūšies medios (galimos nuolaidos, spaudžiant didesnį kiekį):
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
|
CANON Adhesive Matt Stretch Vinyl, 0.09mm | 53,12 |
26,56 |
13,28 |
6,64 |
3,32 |
HP Clear Film, 174 g |
– | – |
11,48 | 5,74 | 2,87 |
INTELICOAT DMBL5, 0.1658 mm | – |
– |
13,28 |
6,64 |
3,32 |
INTELICOAT Novara CF, 0.104 mm | – |
26,00 | 13,00 | 6,50 |
3,25 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Fotospauda ant popieriaus
Tai paprastas plakatinis dengtas (coated)
popierius, skirtas plakatams, skelbimams, afišoms ir panašiems
spaudiniams. Šie popieriai dažniausiai yra itin balti (gaminami su
dideliais optinių baliklių kiekiais) ir nėra laikomi ilgaamžiais.
Tikrovėje jie yra tos pat klasės popieriai kaip ir plačiai kontorose
naudojami paprasti popieriai spausdinimui, tik yra padengti specialiu
medžiagų sluoksniu rašalui priimti. Tokie popieriai netinkami skaitmeninio meno kūrinių originalams ar reprodukcijoms spausti.
Dengtas (couted) popierius | 1 m2 kaina be PVM | 1 m2 kaina su PVM |
CANON LFP Matt Coated Paper, 120 g |
30,00 |
36,30 |
FOMEIJET Premium Matt Paper, 180 g |
32,00
|
38,72 |
Pastaba. Rekomenduoju plakatus spausti ant 180 g svorio popieriaus. Dažniausiai plakatai spaudžiami ant 140 g arba
net lengvesnio (80, 90 ar 120 g) popieriaus, dėl ko kartais kyla problemų juos klijuojant
ar tvirtinant.
A0 |
A1 |
A2 |
A3 |
A4 |
|
CANON LFP Matt Coated Paper, 120 g | – |
– |
9,04 |
4,52 |
2,26 |
FOMEIJET Premium Matt Paper, 180 g |
38,56 |
19,28 |
9,64 |
4,82 |
2,41 |
Pastaba: A0 atspaudo plotas apytiksliai lygus 1 m2. |
Atspaudų užklijavimas
Kol kas atspaudai gali būti užklijuoti ant originalios vokiečių 3A Composites GmbH KAPA putų plokštės, no-name korėjietiškos putų plokštės arba paprasto kelių rūšių kartono. Ateityje numatomas užklijavimas ir ant kompozitinės aliuminio plokštės.
Originali KAPA plokštė yra brangesnė nei korėjietiška, tačiau kaip
parodė praktika, užklijuoti ant jos atspaudai išlinksta mažiau arba net
visai nelinksta (priklauso nuo aplinkos sąlygų, pvz., drėgmės).
Klijavimui naudoju 5 mm storio putų plokštę su aliuminio folijos
sustiprinimu
KAPA Mount. Tokia plokštė yra kietesnė nei paprasta 5 mm putų plokštė
(be aliuminio folijos), tad netyčia įspausti ją gerokai sunkiau.
Žemiau lentelėje pateikiamos 1 m2 atspaudo užklijavimo ant pagrindinių putų plokštės rūšių (ir kitų medžiagų) kainos
(EURO). Atkreipsiu dėmesį, kad putų plokštės rūšių yra gerokai
daugiau (pvz., juoda ar pilka plokštė), tai konkrečiam projektui galima
parinkti reikiamą plokštę, kurios nėra lentelėje. Pakabinimui prie kiekvieno užklijuoto atspaudo pridedami 2 specialūs kabliukai.
Putų plokštė ar kita medžiaga | 1 m2 kaina be PVM | 1 m2 kaina su PVM |
Originali vokiška KAPA Mount 5 mm (su aliuminio folijos sustiprinimu) |
40,00 |
48,40 |
Originali vokiška KAPA Mount 10 mm (su aliuminio folijos sustiprinimu) | Klausti |
Klausti |
No-name korėjietiška putų plokštė 10 mm |
27,00
|
32,67
|
Pastaba. Tai orientacinės
kainos. Kadangi putų plokštės yra tik tam tikrų matmenų (dažniausiai
1×1,40 m, 1×2 m, 1,22×2,44 m ir t.t.), kiekvienam konkrečiam projektui
kaina gali būti tikslinama, jei gausis labai didelės išmetamos atliekos.